Wat moet je nu doen?

Vrijwel dagelijks wordt een gemiddeld bedrijf, zeker als het een winkelbedrijf voor particuliere verkoop betreft, wel gebeld door het best gelezen blad, de beste krant of voor een uitgave die bijzonder goed gelezen wordt. Daarbij zeggen we overigens niet dat dat niet zo is! Want dan kan natuurlijk altijd wel.

En zeker als degene aan de andere kant van de lijn een prettige stem heeft, zal dit een extra duwtje geven richting “doe maar dan”. Je gaat al snel overstag. Daarbij is dit misschien ook nog eens een vakgebied waar je niet zo sterk in bent.

Maar ja… kies je dan ook echt voor ‘een geschikte uitgave’, of heb je ja gezegd vanwege die prettige persoonlijkheid? “Ja, ze belden nu al voor de derde keer, dus ja… maar eens proberen”…

Door dergelijke telefoontjes of bezoekjes niet zelf te doen, maar door dit door jouw reclamebedrijf te laten opvangen bespaar je jezelf vaak een hoop ellende. In de meeste gevallen is dat ook nog eens een gratis service! (Bij ons in ieder geval wel).

Het gebeurt regelmatig dat dat er “Ja” gezegd wordt en dat er vaak niemand meer weet tegen wie dat ook al weer was. Controle of iets op de juiste wijze geplaatst is er vaak ook niet. Het gevolg is dat er rekeningen binnenkomen van onbekende partijen, of wazige partijen, die uiteraard wel bewijsnummers kunnen tonen, maar waarbij je je moet afvragen of het überhaupt wel iets voor jouw bedrijf betekent, of betekend heeft.

Nu je toch al in ons netwerk zit: Laat de media inkoop over aan een reclamebedrijf als bijvoorbeeld RTG Reclame. Dat scheelt jou echt heel veel tijd en in de meeste gevallen bieden zij dit aan als gratis service. (wij wel)

Meer weten? Kijk eens op https://www.rtg-reclame.nl/adverteren